ویژگی های یک سربرگ حرفه ای

طراحی یک سربرگ حرفه ای نیازمند تجربه و خلاقیت طراح است که به مرور زمان به دست می آید و باید با ظرافت خاصی اجرا شود تا نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. در طراحی سربرگ استفاده از لوگو ، نام برند ، تاریخ ، شماره ، پیوست ، آدرس ، شماره تماس و … ضروری است و باید به صورتی این اطلاعات را قرار داد که به راحتی دیده شود ولی سایز آنها خیلی نباید بزرگ باشد. سربرگ ها را اکثرا در دو سایز A4 و A5 طراحی می کنند که سایزهای استانداردی برای این کار است و به راحتی می توان متن های نوشته شده روی آنها را خواند. رنگ بندی برند را هم باید در سربرگ مانند سایر بخش های هویت سازمانی مانند ست اداری ، وب سایت و … رعایت کرد و رنگ سازمانی را باید در کنار متن ها استفاده کرد . ما در دیزاینر چهار با تجربه ۹ ساله در طراحی گرافیک و طراحی رابط کاربری در طول این سال ها توانسته ایم رضایت مشتریان خود را کسب کرده و به شما این اطمینان را می دهیم که پروژه شما را با بالاترین کیفیت اجرا کنیم.

 

سربرگ حرفه ای
سربرگ حرفه ای

 

سربرگ حرفه ای

یک سربرگ حرفه ای معرف خوبی برای برند شماست و هویت سازمان شما را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی می کند . طرح یک سربرگ زیبا و اختصاصی می تواند نظر دیگران را به خود جلب کند و باعث جلب اطمینان آنان شود .  طرح سربرگ باید مناسب با نوع کاربرد آن و مناسب برند طراحی شود تا بتواند کارایی مناسبی داشته باشد. طرح سربرگ باید ساده باشد تا متن نوشته شده در آن بتواند به خوبی خود را نمایش دهد. اگه طرح شلوغ باشد و از تصاویر بزرگ و بی مورد استفاده شود سربرگ نمی تواند کاربرد مناسبی داشته باشد و بعد از مدتی کارفرما مجبور می شود دوباره طرح را تعویض کند . انتخاب طراح مناسب برای انجام پروژه در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند و مانع از هزینه مجدد برای یک پروژه می شود.

 

طراحی سربرگ

 

طراحی سربرگ

طراحی سربرگ شما می تواند شامل یک تصویر یا وکتور پس زمینه کمرنگ باشد که نمادی از نوع فعالیت شما یا بخشی از لوگو شما با رنگ خاکستری باشد. اگر المان استفاده شده در پس زمینه پررنگ باشد متن هایی که روی سربرگ نوشته می شود خوانایی خوبی نداشته و مجبور به تغییر یا حذف می شوید. اتفاقی که در خیلی از سربرگ ها دیده می شود و باعث می شود متن ها به خوبی دیده نشود ، وظیفه طراح است که این نکته را به کارفرما گوشزد کرده و او را راهنمایی کند تا بعدا موجب هزینه اضافی برای کارفرما نشود .

 

طراحی سربرگ اداری

در طراحی سربرگ اداری مانند توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم . استفاده از مواردی مانند لوگو ، نام برند ، تاریخ ، شماره ، پیوست ، آدرس ، شماره تماس و … ضروری است و باید در سربرگ از آنها استفاده شود . آدرس و شماره تماس معمولا در قسمت پایین سربرگ اداری قرار می گیرد . رنگ بندی در سربرگ های اداری باید مناسب و شکیل باشد و نمی توان هر رنگی را برای آن استفاده کرد.

 

 

طراحی سربرگ
طراحی سربرگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *