طراحی پوستر حرفه ای

یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای شرکت ها ، فروشگاه ها ، نمایشگاه ها و … استفاده از پوستر و طراحی پوستر است که در اطرافمان در خیابان ها ، فروشگاه ها و … میبینیم.

طراحی پوستر حرفه ای وابسته به تجربه طراح ، کیفیت تصاویر استفاده شده ، رنگ بندی و فونت های استفاده شده است که باید به خوبی انتخاب و استفاده شوند. ما در دیزاینر چهار توانسته ایم در این سالها تجربه همکاری با شرکت های بزرگ و کوچک را داشته باشیم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا رضایت مشتریانمان را کسب کنیم و پروژه های آنها را با کیفیت مناسب تحویلشان دهیم . پوستر ها یکی از به صرفه ترین و محبوب ترین ابزارها برای بازاریابی گرافیکی هستند که با استقبال زیادی هم مواجه می شوند و درصورتی که طراح بتواند موضوع پوستر را به خوبی به نمایش بگذارد می تواند نتیجه خیلی خوبی به همراه داشته باشد.

طراحی پوستر

 

سایز طراحی پوستر

سایز پوستر ها معمولا A4 , A3 و بزرگتر هستند و سایز آنها می تواند تاثیر مستقیم در نتیجه کار داشته باشد . هرچه سایز پوستر بزرگتر باشد بهتر دیده می شود و بیشتر می تواند نظر عابران را جذب کند . در کنار اندازه پکستر جذابیت گرافیکی و استفاده از رنگ های گرم وجذاب می تواند بیشتر کمک کند تا نظر مخاطبان را جذب کند و باعث شود متن های نوشته شده را بخوانند .

 

طراحی پوستر
طراحی پوستر

 

نکات طراحی پوستر

 

باید متن ها قابل خواندن باشد

سایز پوستر ها معمولا به شکلی هست که عنوان آن ها از فاصله چند متری قابل خواندن است ولی باید توجه داشت که سایر متن ها نیز خوانا بوده و به راحتی بتوان اطلاعاتی که لازم را به بیننده منتقل کرد. و نباید مخاطب را مجبور کرد که برای دیدن متن ها خود را خیلی به پوستر نزدیک کند .

 

ایجاد کنتراست

مخاطبان شما افرادی هستند که در حال گذر از یک مکان یا فروشگاه هستند و شما میبایست با استفاده از تضاد رنگی و کنتراست در طرح پوستر خود نظر آنان را جلب کنید و در کمترین زمان مفهوم مورد نظر خود را به آنان برسانید . اتفاقی که وابسته به طرح شماست و فقط با ارائه یک طرح گرافیکی زیبا به راحتی می توانید مخاطبان را جذب کنید.

 

مکان نصب پوستر

علاوه بر اهمیتی که طراحی پوستر دارد ،محلی که آن را نصب می کنیم نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در انتخاب آن دقت کرد. اتفاقی که معمولا نادیده گرفته می شود و باعث میشود کارفرما به نتیجه دلخواه خود نرسد.گاهی پوستر قرار است در یک محیط های تاریک و کم نور قرار گیرد و طراح می بایست این مورد را در طرح خود در نظر بگیرد و از رنگ های روشن استفاده کند .

 

استفاده از عناصر گرافیکی بزرگ

گاهی طراح در طرح خود با استفاده از یک عنصر گرافیکی بزرگ و جذاب نظر مختطبین را جذب پوستر می کند و به راحتی در اولین نگاه منظور خود را به مخاطب می رساند . با این کار علاوه بر جذب مخاطب ، آن تصویر در ذهن بیننده باقی می ماند و مدتها آن را به خاطر می سپارد.

 

تایپو گرافی

به هنر کنار هم قرار دادن حروف به شکلی زیبا در کنار هم تایپو گرافی می گویند که به شدت در طراحی پوستر مهم است و میتواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *