پرش لینک ها
Explore
Drag

رابط کاربری حرفه ای

رابط کاربری حرفه ای

رابط کاربری ui در وب سایت ها و نرم افزار ها عامل اصلی تعامل با کاربر است

به طور کلی اولین برخورد کاربر با وب سایت و اپلیکیشن شما ، دیدن رابط کاربری شماست که باید تا حد امکان در بهترین حالت ممکن خود قرار گرفته باشد تا بتوانید بهترین ارتباط را با مخاطب خود برقرار کنید

رابط کاربری ui در وب سایت ها و نرم افزار ها عامل اصلی تعامل با کاربر است و به طور کلی اولین برخورد کاربر با وب سایت و اپلیکیشن شما ، دیدن رابط کاربری شماست که باید تا حد امکان در بهترین حالت ممکن خود قرار گرفته باشد تا بتوانید بهترین ارتباط را با مخاطب خود برقرار کنید ، اگر قصد دارید در دنیای مجازی حضور قوی و کامل داشته باشید و در رقابت با رقیبان خود در این حوزه کم کاری نکرده باشید. اگر نیاز به طراحی اختصاصی رابط کاربری برای وب سایت یا اپلیکیشن خود دارید میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید تا با ارائه یک طرح مناسب و حرفه ای نیاز شما را در این حوزه برطرف نماییم
واتس اپ ، تلگرام و تماس   09339851065
اینستاگرام Designer4ir
ایمیل Ahmadyosofvand@gmail.com

طراحی UI

رابط کاربری جذاب

طراح برای ارائه یک طرح جذاب و حرفه ای به شما ، علاوه بر نرم افزار و ابزار مناسب باید با تجربه  و حرفه ای باشد ، اتفاقی که برای آن باید سالها زمان گذاشت و به صورت تخصصی روی آن کار کرد ، سایتها و اپلیکیشن ها بخش ها و گستردگیهای زیادی دارند که باید برای تک تک آن برنامه داشت و اصولی آن را پیش برد تا بتوانیم بهترین خروجی را تحویل کارفرما دهیم ، برای این کار میتوانید روی دیزاینر چهار با ده سال سابقه در این حوزه اتکا کنید و با ما پروژه خود را پیش ببرید.

بهترین نرم افزار های طراحی رابط کاربری

ادوبی ایکس دی
اسکچ
فیگما
اکشر

نرم افزارها در طراحی رابط کاربری دارای اهمیت اند اما مهمترین عامل برای ارائه یک طرح زیبا و حرفه ای طراح آن است که باید اصول و قواعد را بشناسد و در کنار آن از تجربه خود استفاده کند تا بهترین خروجی را در اختیار کارفرما قرار دهد. خوشبختانه امروزه نرم افزارهای تخصصی کار رابرای طراحان آسان تر کرده و امکانات فراوانی را در اختیار آنها قرار میدهند . همچنین استفاده از این نرم افزار ها کار را برای کدنویس ها هم راحت تر کرده و میتوان یک خروجی مناسب از آن گرفت و در زمینه کدنویسی از آنها استفاده کرد . برعکس فتوشاپ که در گذشته از آن استفاده میشد و بر اساس پیکسل تصاویر را در اختیار کدنویس میگذاشت ، نرم افزار های جدید یک خروجی برداری و کاملا مناسب کدنویسی به ما میدهند تا در استفاده از تصاویر و وکتور ها دچار مشکل نشویم و در سایز های مختلف بتوانیم از آن استفاده کنیم .پلاگین ها در ایکس و فیگما نقطه عطف این نرم افزار ها هستند تا کاستی های آن را برطرف کرده و امکانات جدید و فوق العاده ای در اختیار طراح باشد تا بتواند یک طرح جذاب و کامل را اجرا کند ، برای مثال در گذشته برای پیدا کردن آیکون ها میبایست سایت های زیادی را بررسی کرد تا آیکون مناسب را پیدا کنیم ، اما در پلاگین ها میتوانیم با نصب پلاگین آیکون و جستجو در آنها در داخل نرم افزار ، آیکون مدنظر را پیدا کرد و از نسخه وکتور آن استفاده نمود. پلاگین ها روز به روز در حال گسترش هستند و تلاش خود را میکنند تا همه نیاز های طراحان رابط کاربری را برطرف کنند تا طراح در محیط خود نطرم افزار باقی بماند و زمان را از دست ندهد.

 

ui چیست

کلمه ui مخفف دو حرف User intrface است که متداول ترین ترجمه آن را رابط کاربری میگویند . رابط کاربری ابزار تعامل یک کاربری با وبسایت ، اپلیکیشن ، نرم افزار ، سیستم عامل و … است که باید در بهترین حالت خود باشد تا بتوانیم بهترین خروجی را از مخاطبان خود بگیریم و به هدفی که مد نظر داریم برسیم. اگر در هر بخش و صفحه ای مشکلی در رابط کاربری وبسایت یا اپلیکیشن ما باشد مخاطبان خود را از دست داده و هزینه و زمان خود را از دست خواهیم داد.

 در پایان امیدواریم که با این مطالب توانسته باشیم به شما برای شروع کار در این زمینه کمک کرده باشیم ، مطالب وبلاگ را دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات در رابطه با این حوزه باخبر شوید.

احمد یوسف وند

پیشنهاد

پروژه های منتخب

پروژه های در حال اجرا یا نهایی شده در ماه جاری

پیام بگذارید

  1. تعرفه طراحی رابط کاربری فروشگاه ۱۰ صفحه ای رو برای ایمیل من ارسال کنید

  2. خیلی خوب و مفید بود ممنون بابت زحمت هایی که کشیدید

  3. از چه نرم افزاری برای طراحی رابط کاربری استفاده میکنید که خروجی خوبی بده