پرش لینک ها
Explore
Drag

معرفی سایت دریبل

معرفی سایت دریبل

دریبل یکی از منابع اصلی طراحان برای طراحی رابط کاربری و طراحی گرافیک است و به نوعی میتوان آن را شبکه اجتماعی مختص به طراحان و گرافیست ها خواند ، در این مقاله آن را به شما معرفی خواهیم کرد و مزایای استفاده از آن را نیز خواهیم گفت.

شبکه های اجتماعی امروزه به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است ، تعدادی از این شبکه های اجتماعی عمومی بوده مانند اینستاگرام ، توئیتر و … و بعضی از آنها به صورت تخصصی و برای قشر خاصی از جامعه هستمد مانند دریبل ، بیهنس ، لینکدین و …

طراحان رابط کاربری در زمان شروع پروژه باید نمونه های مشابه و رقیب با پروژه خود را بررسی کنند تا هم شناخت کافی از پروژه را داشته باشند و هم ایده طراحی خود را پیدا کنند. علاوه بر اینستاگرام و بیهنس سایت دریبل یکی از بزرگترین منابع الهام گرفتن برای طراحان است که میتوانید در هر زمینه ای از آن کمک بگیرید . البته خیلی از طرح ها فقط به صورت کانسپت هستند و به شکلی طراحی شده اند که قابل پیاده سازی نیست و در مرحله کدنویسی کاربردی نیستند ولی این مورد برای تمام طرح ها صدق نمیکند و شما می توانید از آنها ایده بگیرید.
سایت دریبل این امکان را به طراح میدهد تا نمونه کارهای خود را به صورت حرفه ای و در محیط مناسب به نمایش بگذارد و بتواند مشتریان خود را از طریق این سایت جذب کند . مشتریانی از سراسر جهان که از طریق این سایت به دنبال طراح هستند .
در این سایت شما میتوانید شبکه سازی خود را انجام دهید و دوستان و همکاران زیادی را پیدا کنید تا در مسیر کاری خود با آنها همراه شوید و شاید گروه های همکاری که بتوانید از طریق آن پروژه بگیرید را ایجاد کنید.
طراحان دیگر این امکان را دارند که نظر و پیشنهاد خود را برای پروژه شما ارائه دهند تا به شما در مسیر طراحی کمک کنند و در این راه پیشرفت کنید. نمونه کارهای قوی شما حتی میتواند باعث استخدام شما در شرکت ها به صورت حضوری یا به صورت فریلنس شود و آینده کاری شما را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی رابط کاربری

طراحی رابط کاربری روز به روز در حال تغییر و کامل تر شدن است، از طریق این سایت و دیدن نمونه کارهای به روز و جدید شما نیز طرح های خود را به روز نگه دارید. این پلتفرم جذاب و کامل میتواند در پروژه یابی نیز به شما کمک کند و از طریق بخش پروژه ها لیست آخرین پروژه ها را مشاهده کنید و سعی کنید تا آن را اجرا کنید.
کسب درآمد دلاری از طریق دریبل
اگر دنبال فرصت های شغلی و پروژه های مرتبط با حوزه کاری خود هستید دریبل میتواند به شما کمک کند. طرح های شما برای کاربران و کارفرمایانی از کل جهان نمایش داده میشود و این بهترین فرصت برای یک طراح است تا بتواند درآمد دلاری کسب کند و این سایت مانند یک رزومه برای شما عمل میکند و میتواند به شما برای گرفتن پروژه کمک کند‌. درصورتی که طراح بتواند به بهترین شکل پروژه های خود را به نمایش بگذارد میتواند از طریق این پلتفرم راه های ارتباطی با کارفرمایان ایرانی و خارجی باز کرده و مشتریان جدید به دست آورد . رقابت در سایت دریبل به شدت بالاست و در طول این سالها طراحان بسیاری طرح های خود را در این پلتفرم قرار داده اند و برای دیده شدن میبایست شما هم یک طرح در سطح سایر رقیبان با پیشنمایش جذاب ارائه دهید تا فرصت دیده شدن خود را بیشتر کرده و خود را بین برترین ها قرار دهید.

 

مزایای سایت دریبل

مرجع تخصصی برای طراحان و گرافیست ها
محیطی مناسب برای ایجاد پورتفولیو
قویترین نمونه کارها در حوزه گرافیک
ارائه فرصت های شغلی بین المللی برای طراحان
دیده شدن پروژه ها در سطح بین المللی
امکان ثبت نظر و بازخورد برای پروژه ها
پیام مستقیم بین کارفرما و طراح
راه های ارتباطی و معرفی طراح در پیج شخصی خود
کسب درآمد دلاری
ایده گرفتن برای شروع پروژه
مشاهده تعداد بازدید و لایک هر نمونه کار به صورت مجزا
ارتقا حساب کاربری به pro
با ارتقا حسال کاربری در سایت دریبل امکانات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که تعدادی از آنها را معرفی خواهیم نمود
بررسی کارها برای فریلنسرها و تمام وقت به صورت روزانه
خبرنامه ایمیلی برای پروژه های مشابه پروژه های شما
بارگذاری ویدیو
تشکیل تیم و ارائه کار به صورت تیمی

ثبت پروژه در دریبل چه مزایایی دارد؟

اگر شما هم در زمینه طراحی گرافیک و طراحی رابط کاربری فعالیت می کنید حتما نام این سایت را شنیده اید و با این سایت آشنا هستید، طراحان از سراسر دنیا برای معرفی خود و نمونه کارهای خود ، از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند و از این طرق با کارفرماها آشنا می شوند. هر طراحی باید بتواند نمونه کارهای خود را در بهترین حالت به نمایش بگذارد تا بهتر دیده شود. دریبل با امکاناتی که دارد به شما این امکان را میدهد تا یک پورتفولیو جذاب به صورت رایگان ایجاد کرده و پروژه های خود را در معرض دید دیگران قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم که علاوه بر دریبل از سایتهای بیهنس و اینستاگرام به صورت همزمان برای نمایش پروژه های خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 در پایان امیدواریم که با این مطالب توانسته باشیم به شما برای شروع کار در این زمینه کمک کرده باشیم ، مطالب وبلاگ را دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات در رابطه با این حوزه باخبر شوید.

احمد یوسف وند

پیشنهاد

پروژه های منتخب

پروژه های در حال اجرا یا نهایی شده در ماه جاری

پیام بگذارید